
Na sinoćnjoj sjednici Narodne skupštine Republike srpske nije se desio “državni udar”, nego napad na ustavni poredak države Bosne i Hercegovine. Državni udar tek treba da uslijedi i da se desi, on podrazumijeva udar države BiH na one koji su je napali. Bez državnog udara Bosna i Hercegovina ne može opstati.
Prema Krivičnom zakonu BiH, napad na ustavni poredak vrši onaj ko upotrebom sile ili prijetnjom upotrebe sile, ili na neki drugi protivpravan način pokuša da promijeni ustavni poredak Bosne i Hercegovine ili da svrgne njene najviše institucije.
Upravo takav pokušaj desio se sinoć kada je Narodna skupština Republike srpske, na protivpravni način, pokušala da promijeni ustavni poredak Bosne i Hercegovine.
Međutim, nužno je istaknuti da dio odgovornosti za napad na ustavni poredak snose i državne institucije, jer da se državne institucije BiH prema Miloradu Dodiku nisu odnosile kao policija i sud prema gospođi Sabaheti Džindo, napad na ustavni poredak Bosne i Hercegovine sinoć se zasigurno ne bi desio.
Kao što se društvo ne može zaštititi od osobe koja ima razvijenu nagonsku devijaciju za krađom tako što će joj svaki puta oduzeti ukradenu stvar i pustiti je na slobodu, isto tako se ni država BiH ne može zaštititi od antiustavnog djelovanja samo poništavanjem neustavnih zakona. Dakle, rješenje nije i ne može biti da se, po ko zna koji put samo ponište neustavni zakoni koje po diktatu Milorada Dodika usvoji Narodna skupština Republike srpske.
Istinsko rješenje je da se zaustavi neustavna praksa i sankcionišu oni koji djeluju protivustavno. Poništiti neustavni zakon, a ostaviti bez sankcija one koji su takvim zakonom, s direktnim umišljajem pokušali protivpravno promijeniti ustavni poredak BiH, je pogrešan pristup.
Kao što osobu koja ima razvijen nagonski poremećaj za krađom treba smjestiti u zatvor ili u ustanovu za odvikavanje od krađe, tako je i država Bosna I Hercegovina do sada morala smjestiti Milorada Dodika u ustanovu za odvikavanje od antiustavnog djelovanja, a to je državni zatvor. Ne može biti nikakve sumnje da će osoba koja ima razvijenu nagonsku devijaciju za krađom nakon puštanja na slobodu zasigurno ponovo ukrasti, kao što će i Milorad Dodik nakon svakog poništenog neustavnog zakona zasigurno donijeti novi neustavni zakon.
Svi zvaničnici u državnim institucijama koji zloupotrijebe svoj položaj ili ovlaštenje i ne žele izdati naredbu ili nalog nadležnim organima za procesuiranje onih koji antiustavno djeluju, trebaju također snositi odgovornost i biti procesuirani. Problem države Bosne i Hercegovine je u tome što su državne institucije najmanje državne.
Ukoliko Bosna i Hercegovina preko državnih organa ne izvršni “državni udar” na snage koje duži vremenski period protivpravno pokušavaju da promijene ustavni poredak Bosne i Hercegovine ili da svrgnu njene najviše institucije, onda je više nego realna opasnost da će se država BiH prije iznutra urušiti, nego izvana srušiti.