
Komisija za saobraćaj i komunikacije Predstavničkog doma Parlamentarne skupštine BiH danas je saslušala ministra komunikacija i prometa BiH Edina Fortu, na inicijativu zastupnika Šemsudina Mehmedovića (Naprijed). Mehmedović je istakao da Forto nije dolazio na sjednice Komisije iako je redovno pozivan.
Forto je odgovorio da se odazivao kada mu se obaveze nisu poklapale te naglasio da nikada nije zanemarivao rad Komisije.
Govoreći o kašnjenju zakona o bezbjednosti saobraćaja, Forto je rekao da je pokušao postići dogovor s ministrom saobraćaja i veza RS-a Nedeljkom Čubrilovićem, ali i pored dugih pregovora, dobio je negativno mišljenje. Zbog toga je, kako kaže, shvatio da gubi vrijeme i odlučio podržati rekonstrukciju vlasti.
Forto je dodao da su izmjene zakona o bezbjednosti saobraćaja upućene u proceduru i da očekuje da će ih predsjedavajuća Vijeća ministara BiH Borjana Krišto uskoro staviti na dnevni red.
Mehmedović je zatim pitao zašto od 11 planiranih zakona nijedan nije izrađen, dok je predložen zakon o BHANSA-i, koji nije bio u Planu rada. Forto je odgovorio da su pojedini zakoni u završnoj fazi, uključujući Zakon o radnom vremenu i Zakon o sigurnosti saobraćaja.
Na pitanje o etničkom balansu u ministarstvu, Mehmedović je naveo da su prethodni ministri favorizovali zapošljavanje Srba i Hrvata, dok je Bošnjaka najmanje. Forto je priznao da postoji disbalans, posebno u Direkciji za civilno zrakoplovstvo, koja ima sjedište u Banjoj Luci.
Međutim, naglasio je da nije pobornik masovnih zapošljavanja jer smatra da većina ustanova ima dovoljno kadra. Prema njegovim riječima, u ministarstvu trenutno ima 40% Bošnjaka i Srba, 18% Hrvata i 2% ostalih, te je priznao da Bošnjaka nedostaje, ali i da ih se malo prijavljuje na konkurse u Banjoj Luci.